Szukasz inspiracji na nowy biznes? A może wyjątkowego prezentu? Jadalne Bukiety – domowy miniogród.

Od kilku lat "chodzi mi po głowie" pomysł obdarowywania się jadalnymi bukietami. Pięknie wyglądające bukiety jadalnych warzyw, ziół i kwiatów. Do postawienia na parapecie, na balkonie, na tarasie, zachwycania się…

Czytaj dalejSzukasz inspiracji na nowy biznes? A może wyjątkowego prezentu? Jadalne Bukiety – domowy miniogród.

Ideoforia – szybki i ciągły strumień pomysłów

Ogromna pomysłowość może sprawiać kłopot. Mnóstwo zapisanych karteczek. Wszędzie - na biurku, w szufladach, w zeszytach, kalendarzach, w notatkach w smartfonie. Na nich pomysły, inspiracje, informacje, słowa klucze, skojarzenia. I…

Czytaj dalejIdeoforia – szybki i ciągły strumień pomysłów

Czy Ty też masz ten sam problem z wyceną swoich produktów i usług jak Joanna?

Joanna to kobieta wielu talentów. Pracuje na cały etat w dużej firmie, w wolnych chwilach tworzy przepiękne i oryginalne kolczyki. Jej kolczyki zachwycają -dlatego też koleżanki z pracy chętnie kupują…

Czytaj dalejCzy Ty też masz ten sam problem z wyceną swoich produktów i usług jak Joanna?

#RADA 1-4 jak optymalnie i bez stresu ustalać ceny na produkty i usługi!

Czy kiedy musisz ustalić cenę na swój produkt i usługę przeżywasz frustrację, niepewność i obawę?   Nie masz pewności czy jej  poziom jest/będzie optymalny? Zupełnie niepotrzebnie 😊 Możesz uwolnić te trudne…

Czytaj dalej#RADA 1-4 jak optymalnie i bez stresu ustalać ceny na produkty i usługi!

Jak bez emocji ustalać ceny na swoje produkty i usługi! Metoda KRB – 3 sposoby na optymalne ustalanie cen.

Ustalanie ceny na swoje produkty i usługi bardzo często budzi wiele emocji,  wątpliwości i niepewności. Rozmowy cenowe są trudne i pełne frustracji. Dlatego też wiele przedsiębiorczych kobiet unika ich jak…

Czytaj dalejJak bez emocji ustalać ceny na swoje produkty i usługi! Metoda KRB – 3 sposoby na optymalne ustalanie cen.

PO CO, DLACZEGO I JAK MUSISZ wyróżnić się na rynku?

(PO CO) - CZY JAKO WŁAŚCICIELKA FIRMY CHCESZ MIEĆ: Coraz więcej klientówCoraz wyższe dochodyPewność, że firma będzie rozwijać się dynamicznieSzybki zwrot z zainwestowanych pieniędzyDuże grono lojalnych klientówPieniądze na nowe inwestycje…

Czytaj dalejPO CO, DLACZEGO I JAK MUSISZ wyróżnić się na rynku?