(PO CO) – CZY JAKO WŁAŚCICIELKA FIRMY CHCESZ MIEĆ:
- Coraz więcej klientów
- Coraz wyższe dochody
- Pewność, że firma będzie rozwijać się dynamicznie
- Szybki zwrot z zainwestowanych pieniędzy
- Duże grono lojalnych klientów
- Pieniądze na nowe inwestycje i realizację swoich marzeń już dziś
- Zabezpieczoną przyszłość finansową swoją i swojej rodziny
DLACZEGO MUSISZ WYRÓŻNIĆ SIĘ NA RYNKU?
- Ponieważ konkurencja na rynku polskim i globalnym błyskawicznie rośnie
- Ponieważ konkurencja w Twojej branży nasila się – nie tylko ze strony bezpośrednich konkurentów ale również dostawców nowych produktów u usług, które zabierają Ci klientów
- Walczysz o uwagę klientów na rynku on-line i off-line
- Klienci czują się zagubieni i sfrustrowani tak wielkim wyborem i zalewem informacji
- Taka eksplozja możliwości oferowana na rynku sprawia, że trudno się przebić do świadomości klientów i zawalczyć o ich uwagę
- Klienci są coraz mniej lojalni w stosunku do konkretnych marek czy produktów.
JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ?
Już samo słowo „wyróżnić” wskazuje, że mówimy tu o różnicach. To Coś co wyróżni Twoją firmę wśród konkurencji. W marketingu taki Wyróżnik zwany jest USP (Unigue Selling Proposition). To on powoduje, że Klienci docierają do Twojej firmy i chcą u Ciebie kupować.
Jest cała masa różnych możliwości wyróżnienia się – to kombinacja Twojej marki, specyfiki branży i rynku oraz grup odbiorców. „Być innym to nie być takim samym. Być unikatowym, to być jednym w swoim rodzaju” Jack Trout.
Zastanów się nad tym, czym Twoja firma różni się od konkurencji. Szukaj szeroko nie tylko w odniesieniu bezpośrednio do produktu. Zrób burzę mózgu, popytaj klientów, partnerów biznesowych, pracowników. Potem znajdź dla każdego wyróżnika konkretną i wymierną korzyść dla klienta tzn. daj klientowi powód i dowód żeby kupował u Ciebie a nie u Twojej konkurencji.
Potem wszędzie informuj i podkreślaj swoją unikalność.