You are currently viewing PO CO, DLACZEGO I JAK MUSISZ wyróżnić się na rynku?

PO CO, DLACZEGO I JAK MUSISZ wyróżnić się na rynku?

(PO CO) – CZY JAKO WŁAŚCICIELKA FIRMY CHCESZ MIEĆ:

  • Coraz więcej klientów
  • Coraz wyższe dochody
  • Pewność, że firma będzie rozwijać się dynamicznie
  • Szybki zwrot z zainwestowanych pieniędzy
  • Duże grono lojalnych klientów
  • Pieniądze na nowe inwestycje i realizację swoich marzeń już dziś
  • Zabezpieczoną przyszłość finansową swoją i swojej rodziny

DLACZEGO MUSISZ WYRÓŻNIĆ SIĘ NA RYNKU?

  • Ponieważ konkurencja na rynku polskim i globalnym błyskawicznie rośnie
  • Ponieważ konkurencja w Twojej branży nasila się – nie tylko ze strony bezpośrednich konkurentów ale również dostawców nowych produktów u usług, które zabierają Ci klientów
  • Walczysz o uwagę klientów na rynku on-line i off-line
  • Klienci czują się zagubieni i sfrustrowani tak wielkim wyborem i zalewem informacji
  • Taka eksplozja możliwości oferowana na rynku sprawia, że trudno się przebić do świadomości klientów i zawalczyć o ich uwagę
  • Klienci są coraz mniej lojalni w stosunku do konkretnych marek czy produktów.

JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ?

Już samo słowo „wyróżnić” wskazuje, że mówimy tu o różnicach. To Coś co wyróżni Twoją firmę wśród konkurencji. W marketingu taki Wyróżnik zwany jest USP (Unigue Selling Proposition). To on powoduje, że Klienci docierają do Twojej firmy i chcą u Ciebie kupować.

Jest cała masa różnych możliwości wyróżnienia się – to kombinacja Twojej marki, specyfiki branży i rynku oraz grup odbiorców. „Być innym to nie być takim samym. Być unikatowym, to być jednym w swoim rodzaju” Jack Trout.

Zastanów się nad tym, czym Twoja firma różni się od konkurencji. Szukaj szeroko nie tylko w odniesieniu bezpośrednio do produktu. Zrób burzę mózgu, popytaj klientów, partnerów biznesowych, pracowników. Potem znajdź dla każdego wyróżnika konkretną i wymierną korzyść dla klienta tzn. daj klientowi powód i dowód żeby kupował u Ciebie a nie u Twojej konkurencji.

Potem wszędzie informuj i podkreślaj swoją unikalność.

Dodaj komentarz