You are currently viewing Czy masz już w swojej ofercie to rewelacyjne narzędzie sprzedaży?

Czy masz już w swojej ofercie to rewelacyjne narzędzie sprzedaży?

BON PODARUNKOWY  (zwany też VOUCHEREM lub BONEM PREZENTOWYM) – to zapomniane, niedoceniane i stanowczo za rzadko wykorzystywane narzędzie marketingowe.

BON PODARUNKOWY jest WYJĄTKOWY  ponieważ nie tylko pomaga Ci zwiększyć sprzedaż, ale też wyróżnić się na rynku oraz zbudować dobre relacje z klientami i odpowiedni wizerunek na rynku.

BON PODARUNKOWY TO:

  • Produkt, który wzbogaca i zwiększa Twoją ofertę dla klientów.
  • Produkt, który sprzedaje inne Twoje usługi lub produkty.
  • Produkt, który ma świetną rekomendację Twoich obecnych klientów,
  • Produkt, dzięki któremu możesz pozyskać nowych idealnych klientów Twojej firmy. Dzięki efektowi marketingu doświadczeń – osoba, która zrealizuje swój bon podarunkowy u Ciebie i zachwyci się Twoją usługą lub produktem stanie się  lojalnym klientem w przyszłości.
  • Produkt, dzięki któremu pomagasz swoim obecnym klientom (inspirujesz ich) w wyszukaniu i zakupie wyjątkowego, pomysłowego i wartościowego prezentu.

Każda z Was prowadzących swoje biznesy powinna mieć w swojej ofercie bon podarunkowy.  

Na rynku jest kilka rodzajów bonów podarunkowych: elektroniczne, plastikowe i papierowe.  Te ostatnie najbardziej lubię. Są różnorodne, eleganckie i takie osobiste.

Najlepiej gdyby taki wydrukowany bon podarunkowy wystawiony był w widocznym miejscu w firmie działającej off -line czyli np. przy recepcji. Zawsze  – informacja o bonie i jego wizualizacja powinna być zamieszczona w widocznym miejscu na stronie głównej na stronie www oraz we wszystkich social mediach.

Dobry Bon podarunkowy powinien być wyjątkowy, piękny, elegancki, ładnie zapakowany i sugerujący rodzaj prezentu. Może mieć różny – nie tylko prostokątny format. Powinien być najlepszą wizytówką firmy.

Można zaprojektować go i zlecić druk, można kupić gotowe na Allegro lub w wyspecjalizowanych firmach lub drukarniach.  Można też go samemu zaprojektować np. w programie Canva lub zlecić jakiejś utalentowanej dziewczynie.

Ćwiczenie:

  1. Jeśli nie masz jeszcze w swojej ofercie bonu prezentowego już dziś zacznij pracę nad jego realizacją. Zastanów się  co i komu mogłabyś zaoferować ze swojej aktualnej oferty w ramach Bonu Upominkowego. A może wymyślisz coś specjalnego, nowego?
  2. Pamiętaj bardzo ważne jest komu (jaka grupa docelowa) oferowany będzie ten Voucher.
  3. Ważne jest też z jakiej okazji może być on wręczony.
  4. Jeśli masz już  Bon Prezentowy sprawdź czy jest on atrakcyjny dla Twoich aktualnych i potencjalnych klientów. Zastanów się jak go udoskonalić i wyróżnić.

Dodaj komentarz